Τρίτη 1 Δεκεμβρίου 2015

Εβδομάδα 6

Η ιστορία πάει κάπως έτσι:

Αποφασίσαμε να κάνουμε ένα μωρό. Εγώ και ο πατέρας του.
Έκλεισα ένα ραντεβού με την γιατρό μου.
Κάθισα στο κρεβάτι και μου έβαλε το κοντάρι του υπέρηχου.
Μου είπε ότι η μήτρα μου είναι πολύ ωραία.
Μου πήρε το ιστορικό και μου είπε είμαι έτοιμη για να κάνω μωρό. Μου έγραψε φολικό οξύ.
Μου είπε ότι για να κάνω μωρό θα πρέπει ο πατέρας του να τελειώνει μέσα.
Βγαίνοντας έκανα ένα τσιγάρο. Ήταν το τελευταίο. Πέταξα το πακέτο.
Πήγα σπίτι ανακοίνωσα τα νέα στον πατέρα. Έχω ωραία μήτρα έτοιμη.
Κατέβασα 3 εφαρμογές στο κινητό. Που σου λένε πότε έχεις ωορηξία. Πότε να κάνεις σεξ και όλα τα κόλπα.
Μετά από 5 φορές σεξ, είχα καθυστέρηση.
Είχα φούσκωμα σαν μπαλόνι, πονοκεφάλους, κούραση και έντονους πόνους περιόδου.
Έκανα ένα τεστ η ώρα 5 το πρωί. Ήταν θετικό, το πήρα μαζί μου στο κρεβάτι. Έτσι έμαθε ο πατέρας ότι θα γίνει πατέρας.
Και εγώ έμαθα ότι θα γίνω μητέρα.
Να σας πω την αλήθεια δεν το περίμενα. Πίστευα ότι θα κάνουμε 4 ή 5 μήνες πριν να το πετύχουμε. Γενικά πίστευα ότι θα είχα κάποιο πρόβλημα. Γράφει μια σελίδα στο ίντερνετ ότι για να το πετύχεις πρέπει η μήτρα σου να είναι: flooded with sperm. Έτσι η μήτρα συνηθίζει και αλλάζει την οξύτητα και τις συνθήκες και έτσι σε μερικούς μήνες μπορείς να μείνεις έγκυος
Ο πατέρας περηφανεύεται ότι τα κατάφερε αμέσως.
Εγώ έχω φρικάρει.
Κατέβασα 5 διαφορετικές εφαρμογές. Πήγα στο σούπερμαρκετ και αγόρασα σέλινα, καρότα, γιαούρτια, μήλα, πορτοκάλια, τσάι, φρυγανιές, ψάρια, αγγούρια και δεν ξέρω και γω τι άλλο.
Πρέπει να τρώω, 5 μερίδες λαχανικά, 3 μερίδες φρούτα, 3 μερίδες γαλακτοκομικά, 3 μερίδες πρωτείνη και 6 μερίδες φυτικές ίνες.
Δεν τα καταφέρνω. Είναι πολύ φαγητό για μια μέρα.
Πήγαμε στη γιατρό.
Παραξενευτηκε που με είδε πριν λίγες μέρες.
Μου έβαλε το κοντάρι και πάλι, και ναι, μια μάζα που λέει είναι 0.3cm φαίνεται στον υπέρηχο.
Μου δίνει την φωτογραφία, λέγοντας μου "πάρε το παιδί σου".
Κλείνουμε ραντεβού για την ερχόμενη εβδομάδα να δούμε την καρδιά του.

Θα γίνουμε γονείς τέλος του Ιούλη το 2016.

Μέγεθος εβδομάδα 6:
application: baby size
glow nurture: chocolate chip
babycenter: lentil
the bump: sweet pea
ovia: black peppercorn

Συμπτώματα:
συνέχεια τουαλέτα
ζαλάδες
κούραση
υπνηλία
φούσκωμα
δυσκοιλιότητα

4 σχόλια: