Παρασκευή 18 Δεκεμβρίου 2015

Εβδομάδα 8

Η βδομάδα κύλησε ήρεμα.
Μικροπονάκια. Συνεχίζω με την προγεστερόνη. Όλα καλά.

Κατά διαστήματα παθαίνουμε ένα πανικό, στο γεγονός ότι θα γίνουμε γονείς. Δεν είμαστε άτομα που ενθουσιάζονται με παιδιά. Κανένα βρέφος δεν αρπάζω να το κρατώ αν δεν είναι τουλάχιστον 6 μηνών. Και δεν ενθουσιάζομαι με τα μωρά. Έχω φίλες μου που μόλις δουν το μωρό μιας άλλης γυναίκας το αρπάζουν, το φιλούν, το πηγαινοφέρνουν. Εγώ δεν βλέπω τον λόγο. Και έτσι δεν έχω έτσι ανάγκη. Το κάνω περισσότερο για να μην πληγώσω τις φίλες μου. Να κρατώ στα χέρια μου μωρό κάποιου άλλου. Το ίδιο ο πατέρας του.
Οπότε θα είναι μια περιπέτεια. 
Το κυρίως θέμα τώρα είναι το πως το λέμε στους παππούδες θείους και θείες. Είδα ατέλιωτα βίντεο με ανακοινώσεις εγκυμοσύνης. To πρόβλημα είναι ότι με τον πατέρα δεν είμαστε παντρεμένοι. Έτσι ίσως έχουμε κάποιες αναταράξεις. Όσον αφορά τους παππούδες. Αλλά αυτό το ξέραμε όταν πήραμε την απόφαση ότι δεν ενδιαφερόμαστε για κυπριακό παναϋρόγαμο αλλά για οικογένεια.
Θα δείξει.
Αποφάσισα να κάνουμε σε όλους από ένα φλιντζάνι που να τους ανακοινώνει ότι θα γίνουν παππούδες/γαγιάδες/θείοι/θείες.  Θα έχει πάνω και ένα κομκουάτ που είναι το φρούτο που μοιάζει με το έμβρυο στις 10 βδομάδες. Και τον μήνα που γεννάμε.
Κατά τα άλλα, πολύ δυσκολο να κρύβεις την εγκυμοσύνη. Πολύ δύσκολο. Καθημερινά πρέπει να βρίσκω δικαιολογίες. Γιατί δεν πάω κάπου-που θα έχει καπνούς, γιατί δεν πάμε να φάμε εκεί, γιατί δεν μπορώ να βοηθήσω  μια φίλη μου κρατώντας το μωρό, γιατί δεν μπορώ να βοηθήσω την μέλλουσα γιαγιά με την μετακίνηση κάτι κιβωτίων. Γιατί δεν πίνω καφέ, γιατί μεγάλωσε το στήθος. Γιατί δεν μπορώ να καπνίζουν δίπλα μου. Άσε. Το θετικό είναι ότι ακόμα δεν μου φαίνεται καθόλου.

Σε λίγες βδομάδες θα το πούμε σε όλους και θα σταματήσω να αγχώνομαι!

Μέγεθος εβδομάδα 8:
application: baby size
glow nurture: jelly bean
babycenter: kidney bean
the bump: raspberry
ovia: strawberry

Συμπτώματα:
συνέχεια τουαλέτα
ζαλάδες
κούραση-σέρνομαι
υπνηλία μέχρι αηδίας
φούσκωμα
δυσκοιλιότητα-υπερβολική
δίψα
περίεργα όνειρα
άστατος ύπνος-κυρίως λόγο δίψας και συχνοουρίας
αλλεργίες σε πλήρη δράση αφού έχω σταματήσει ότι φάρμακα έπινα


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου