Δευτέρα 14 Δεκεμβρίου 2015

Εβδομάδα 7

Έκανα ψαρόσουπα, έφαγα 2 πιάτα. Η κούραση με διέλυσε. Κοιμήθηκα στον καναπέ γύρω στις 830. Μετά τις δέκα με ξύπνησε ο πατέρας (του).  Νυσταγμένη τον φίλησα και πήγα τουαλέτα. Εκεί έμεινα παγωμένη. Αίμα, παντού αίμα. Άλλαξα. Έδειξα την λερωμένη πυζάμα στον πατέρα. Μου είπε να ηρεμήσω. Ξαπλώσαμε. Με κρατούσε απαλά αγκαλιά και εγώ δάκρυζα.
Το πρωί είχα ακόμα λίγο. Ειδοποίησα στην δουλειά ότι θα μείνω σπίτι. Έμεινα στο κρεβάτι σαν χαμένη. Μετά από λίγες ώρες μου ζήτησε ο πατέρας να πάρω τηλέφωνο την γιατρό. Την πήρα. Μου ζήτησε να πάω αμέσως για να με δει.

Μέσα σε παράνοια, σε στρες από την κατάσταση μου, με όλη την κίνηση στους δρόμους έφτασα στο ιατρείο. Εκεί με περίμενε ο πατέρας. Η γιατρός μόλις με είδε μου είπε να ηρεμήσω και να μην φοβάμαι. Ξάπλωσα στο κρεβάτι, έμπηξε το κοντάρι, και εκεί, χαμογέλασε. Ακούσαμε πρώτη φορά τον χτύπο της καρδιάς του.  Η γιατρός μου εξήγησε ότι είναι εντάξει, ότι είναι επικίνδυνο αυτό το διάστημα και ότι θα δράσουμε συντηρητικά για να το βοηθήσουμε. Τι σημαίνει αυτό, προγεστερόνη, ενέσιμη και υπόθετο. Και ξεκούραση, σπίτι, ηρεμία, ξάπλα, για 10 μέρες.

Είπα σε όλους ψέματα, και κλείστηκα στο σπίτι. Είδα S01, S02, S03  Gilmore Girls και διάβασα ένα βιβλίο. Έβαλα 2 κιλά. Και όταν πήγα ξανά στην γιατρό, χαμογέλασε αναδεύοντας αυτό το κοντάρι ανάμεσα στα σκέλια μου.
Το έμβρυο έχει χέρια, ένα μεγάλο κεφάλι και ουρά. Η καρδιά του δυνατή. Είναι εντάξει. Δάκρυσα και η γιατρός μου έσφιξε το χέρι.

Μέγεθος εβδομάδα 7:
application: baby size
glow nurture: blueberry
babycenter: blueberry
the bump: blueberry
ovia: raspberry

Συμπτώματα:
συνέχεια τουαλέτα
ζαλάδες
κούραση
υπνηλία
φούσκωμα
δυσκοιλιότητα
δίψα
περίεργα όνειρα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου